«Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Новоникольск ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Новоникольское отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

1-сыныпқа қазақ тілінен 3 тоқсан бойынша жиынтық бағалау үлгісі

14.04.2017

3 тоқсан бойынша жиынтық бағалау

Сөйлеу әрекетінің түрлері:

Тыңдалым

Оқылым

Айтылым

Жазылым

Оқыту

мақсаты: 1.2.4.1

Қарапайым оқиғаларды (мәтінді) мазмұндау

1.3.5.1

Мұғалімнің көмегімен қажетті ақпараттарды иллюстрациялы шағын мәтіндерден тауып

алу

1.3.1.1

Таныс сөздерді тұтас оқу 

1.5.2.1 Әріп пен дыбысты ажырата білу, дыбыстардың  дыбысталу ерекшелігін ескере отырып, сөздерді

дұрыс жазу

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау

критерийлері:

·        

Суреттерді мәтін

бойынша рет-ретімен орналастырады.

·        

Иллюстрациядағы

суреттердің атауын тауып, сәйкестендіреді

·        

Таныс сөздерді

мағынасына қарай қолданады.

·        

Тыңдаған сөздерін суретте

көре отырып,  атауларын дұрыс жаза біледі

  • Сөйлемдерді
  • толықтырып, бос орынға қажетті сөздерді жазады.
  • Түстерді біледі,
  • қолдана алады.

Орындау уақыты: 45 минут

1-     

тапсырма

Айтылым  Кейіпкерлердің әрекеттерін

мәтін бойынша нөмірле.

 

 

 

 

2-     

тапсырма Суреттердің атауын

сәйкестендір

 

1.Ұшақ              2.Домбыра                     3. Тау              4.Мысық            5.Тышқан      6.Ағаш

 

                                                    

                                 

 

3-тапсырма  Бос торкөздерге атауларын жаз

                                                          

         

4- тапсырма Тыңдалым

Сөздерді тыңда. Жаз

                                               

   

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


5-тапсырма

Тыңда. Бос орынға

сөздерді жаз

                                                                                      

Менің атым - _______________________.

Мен _______________________  барамын.

 

 

 

 

    

                                                     

 

Мен __________________________ барамын.  Менде  ____________________________ бар.         

 

          

Мен  _____________саламын.    

 

6-тапсырма  Тыңда. Боя

 

   

             Сары                                                                            

көк

 

                 

        Жасыл                                          

Қызыл                                             

Ақ, қара

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                            

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Суреттерді мәтін бойынша рет-ретімен орналастырады.

1

Мәтіннің мазмұнын біледі

2

Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін

ретімен белгілейді

1

Иллюстрациядағы суреттердің

атауын тауып, сәйкестендіреді

 

2

Суреттердің атауын біледі

2

Атауларын дұрыс оқып,

сәйкестендіре алады

1

Таныс сөздерді мағынасына қарай

қолданады.

 

3

суретте бейнеленген заттарды атайды; 

2

Бейнеленген заттардың атауын

дұрыс жазады.

1

Тыңдаған сөздерін суретте көре

отырып,  атауларын дұрыс жаза біледі

 

4

Тыңдаған сөздерін біледі

2

Сөздерді дұрыс жаза біледі.

1

Сөйлемдерді толықтырып, бос

орынға қажетті сөздерді жазады.

 

5

Берілген суреттердің атауын біледі

2

Атауларын дұрыс жазады

1

Түстерді біледі, қолдана алады

6

Атауларын біледі

1

Түстерді біледі, қолданады

2

Барлығы

 

18


3

тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

ұсынуға арналған рубрика

Білім

алушының аты – жөні:

 

Бағалай критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Суреттерді мәтін бойынша

рет-ретімен орналастырады.

Мәтіннің мазмұнын

толық білмейді

Мәтіндегі

іс-әрекеттің ретін шатастырады

Мәтін бойынша

суреттерді рет-ретімен орналастыра алады.

Иллюстрациядағы суреттердің

атауын тауып, сәйкестендіреді

 

Суреттердің

атауын білмейді

Сурет атауларын

шатастырады

Суреттердің

атауын тауып, жақсы сәйкестендіре біледі.

Таныс сөздерді мағынасына қарай

қолданады.

 

Суретте

бейнеленген заттардың атауларын атағанда қателіктер жібереді.

Бейнеленген

заттардың атауларын жазуда қателіктер бар.

Бейнеленген

заттарды дұрыс атап,жаза біледі.

Тыңдаған сөздерін суретте көре

отырып,  атауларын дұрыс жаза біледі

 

Тыңдаған сөздерін

шатастырады

Тыңдаған сөздерін

жазуда қателіктер бар.

Тыңдаған сөздерін

дұрыс қатесіз жаза біледі.

Сөйлемдерді толықтырып, бос орынға қажетті сөздерді

жазады.

 

Сөйлемдерді толықтыра

алмайды

Сөйлемдегі

сөздерді шатастырады, жазуда қателіктер жібереді

Сөйлемдерді

түсініп, толықтырып, қатесіз жаза біледі.

Түстерді біледі, қолдана алады

Заттардың атауы

мен түстерді білмейді

Атауларын және

түстерді шатастырады

Атауларын жақсы

біледі, түстерді біліп, қолдана алады

 

Мұғалімнің

қосымша комментарийі:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Мұғалімнің

аты-жөні:

Қолы:

Өткізілген

күні

 

Просмотров: 1238


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст